Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, Reyhanlı ilçesinde engelli bir vatandaşı aracına almayan özel halk otobüsü şoförüne yönelik sert açıklamalarda bulundu. Vatandaştan şoför adına özür dileyen Öntürk, "Bu saygısızlık cezasız kalmayacak" dedi.
Yaşanan hadiseyi "kabul edilemez" olarak nitelendiren Başkan Öntürk, mağdur edilen engelli vatandaşa yönelik bir özür mesajı yayımladı. Öntürk, belediye olarak halkın emrinde olduklarını vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
“Evet biz bu halkın hizmetçisiyiz.
Vatandaşımızdan özel halk otobüsü şoförü adına özür dilerim.
Tekrarı olmaması için ne gerekiyorsa yapacağız.
Hatay halkına hizmeti sindiremeyenin belediyemizde işi yok.”
Next





